Merhaba hanımefendiler gebe kaldığımda düşük riski vardı fitil şeklinde düşük ilaç kulladım kullandıktan sonra iğrenç koku ve beyaz katı şeklinde akıntı gelmeye başladı. Çok sinir bozucu her doktor kontrolünde soracağım diyorum ama gittiğimde her seferinde şartlanmış gibi soracağım herseyi unutuyorum sizinde başınıza buna benzer şeyler geldi mi?