ElifTzl valla hiç üzülmeyin, erken doğum riski olup 34 .haftaya dua edenler var ,gelişimini tamamlamış, ister sezeryan olsun ister normal bir şekilde alınacak.Gelismeyip hafta kazanmak için, ciğer geliştirici olanlar ,serum kullananlar var.O yüzden rahat olun .