Eliifle98 Plesantanın aşağıda olması yada aşağıda olan var mı 18.haftamdayım hafif neredeyse 2 damla şeklinde açık pembe kanamam oldu bilgisi olan başına gelen var mı endişelenmem gerekir mi
Sila66 Eliifle98 doktor uyarmadımı kanama oldugunda hemen gel dıye plesenta da onemlı bı durum olabılır bu benım doktorum kanama da vakıt kaybetmeden gel dedı
Eliifle98 Sila66 dedi ama uzağım hastaneye ağrımda yok kanama da az olunca eşimde yok arabada yok o yüzden biraz bekliyim dedim
Htcdgrl Eliifle98 canım bence de önemse benim de plesentam aşağıda doktorum bir damla bile kanama görürsen hemen acile gitmelisin dedi normal gebelere göre bizim cok daha önem vermemiz gerekiyor maalesef riskli