Anneadayy aynıyız 🥰 benim de ara ara toplanıyor ama bi sıkıntı olduğunu düşünmüyorum. Benim kızçem çok hareketli, sabah benle bir uyanır, gece benle bir uyur. Uyuduğu zamanları anlayabiliyorum artık. Çok fazla kafana takmamaya çalış, bol bol konuş onunla, iyi geliyor ☺️