Ask-bebegim Ed11 banada verdi doktorum aynı sikayetten dolayı 6.haftada kullanmıştım iyi gelmişti şimdi tekrar enfeksiyon var gibi kullanacağım aynı ilaç yazdi
Ogretmenms Ed11 benim de çok sancım vardı idrar yolu enfeksiyonu dedi prunol yazdı kullandım ama sancım hala geçmedi
Ask-bebegim denizozulkerr hamilelikte kullanılıyor mu acaba. Hamile değilken bana tek iyi gelen ilacım oydu. Hatta enfeksiyon tarzı bişi hissettiğimde 2 gün kullansam iyi gelirdi. Gebelikte alınabiliyor mu acaba
Mlkkkkkk denizozulkerr ben kullandım bundan bide tek kullanımlık bi ilac verdi geçti benim bol bol su içmiştim