esmanurs41 1hafta dikkat ettim sonra saldım. ben herşeyi yedim. Her yemeğin içine bol bol kimyon attım gazı alsın diye. Her sabah kimyon çayı akşamları da rezene tohumu çayı içiyorum gazı alıyor süt yapıyor. Bol bol su içiyorum dinlenmeye çalışıyorum. Bu arada bebeğim çok gazlı ve kolik. Yediğimde de yemediğimde de sancıları ve ağlama krizleri aynı oluyor o yüzden dikkat etmiyorım. Çoğu doktor da sütten geçen gazın çok çok az bir miktar olduğunu, gazlı bebeklerin genel probleminin ya alerji ya da bağırsak florasının tam gelişmemiş olmasından kaynaklı olduğunu söylüyor