Babyyyyy80 gittim yani doktor yatış verdi bende kabul etmedim, çnkü bebek iyi dedi suyu herşeyi iyi kontrol altında tutalım diye ama hastanede yatmaktan nefret ediyorum artık . Sertleşince zeytin yağla ufalıyorum yavaşça 2 gündür gayet iyi geldi birde bebek hareketlerini takip ediyorum kıbırdıyor şükür sola yat bol bol takip et dedi