Merhabalar 36+5 teyiz. Bugün ilk defa garip kasılmalar hissedince öylesne kontrole gideyim dedim. Nst de 99 civarı 3-4 sancı cıktı sertleşti sürekli karnım. 10 gün önceki nst de hiç sancım da yoktu. 3 kere serum aldım ancak yine de kasılmalar oluyor. Doğum başlıyor demek mi bu? İlk gebeliğim henüz erken değil mi? Başına gelen var mı yardımcı olur musunuz?