Canim bendede o zamanlardan var doktora her sefer unutuyordum soylemeyi netde normal yaziyordu hemde.ama ben kendim gozlemledim ne zaman gazim ve ya kabixligim olsa o zaman agriyordu cok afedersin cikardgmda rahatladgmda agri giidyordu sanki gobek deligimi icerden ceker gibi agrilarim vardi.bu yakinlarda cok sükür oyle şikayetim olmadi ama senim haftalarinda baaayaa cektim o agriyi