Glytrkmn1 Kızlar karnım 3 gündür aşırı derecede aşağı indi ve gün içinde hep sert top gibi oluyor toplanıyor kendini kasıyor. Bunları yaşayıp hemen doğum yapan var mı acaba. Sancım da oluyor doğum mu olucak acaba 🫤
ddilaraas Bende öyle oldum çok sertleşmeye başlamıştı ama büyüdüğü için yeri daralıyormus nts de bir şey cıkmamıstı ağrı sancılar olucak arrık dedi çocuğun hareketlerını takıp et canım
Glytrkmn1 ddilaraas takip ediyorum çok şükür hareketlerinde sıkıntı yok ama karnım çok aşağı düştü üç gündür ve ağrı çok oluyor