İlk gebeliğim 1 ay önceki detaylı ultrasonda su seviyem çok iyiydi, bu hafta gittiğimde suyun çoğalmış bu da hareketsizlikten ve karbonhidrattan kaynaklanır diye bir hayli kızdı doktorum. Çok moralim bozuldu. 1 ay öncesine kadar her aksam 1 saat yuruyordum, bu ay cenazemiz oldu bir süre kendi evimden düzenimden uzaklastim hayliyle duzenim bozuldu. En basindan beri kilo alma diyordu ama sadece alma diyordu bunlar olur demedi. Etrafimda herkes hamileliğinde çok kilo almiş ben 6.aya kadar 8 kilo aldim diye çok görmüyordum, bu çok tehlikeli bir şey mi? Yaşayan var mı? Kendimi bilerek cocuguma zarar vermis gibi hissediyorum cok uzgunum. 😔 diyete ve yuruyuse basladim tekrardan hizlica duzelir mi acaba?