Elif3333 Kızlar daha çok yeni hamileyim. Keseyi bile görmedik. Kan artışım çok şükür sağlıklı. Benim kasık ağrılarım oluyor. Bu normal mi ?
Tubasade Benimde o civarlarda bende arkadaslarımdan duyuyorum hep genelde oluyormus ilk dönemlerde diye biliyorum ama benimde oluyor korkuyorum bazen 22 sinde randevu var acaba bizde görebilecek miyiz keseyi
Tubasade Ay hayırlısı olsun insallah doktora danısırız bakallm ilk gebelik oldugu içinde ister istemez endişe ediyor insan
Nejla1069 Ben karın ağrısı şikayeti ile gittiğim de öğrendim hamile olduğumu 4 haftalıktı böyle adet sancısı gibi sancı kasıklarda özellikle durup durup vuyordu bi an da