Offf kızlarrrr bugün gripten dolayı acile gittim kan aldılar CRP 35 çıkmış normalde en fazla sınır 5 😧😭 13 .haftamda dikiş atılmıştı şu anda 20+5 haftalığız korkuyorum bişey olmasından çünkü benim yakın arkadaşım enfeksiyon yüzünden 20+5 de bebeğini kaybetmişti tam bende onun kaybettiği haftasıyla aynı haftada enfeksiyon olduğunu öğreniyorum çok korkuyorum doktoruma da attım değerleri o ne diyecek bakalım başına gelen oldu mu nasıl bi yol izlendi