symozdag Emineyuksel_1 benim de aynı şekilde günde 2 defa hıçkırdıgı da oluyor hıçkırması iyi bişeymiş ciğerlerinin geliştiğini gösteriyormuş 🥰
mercimekkoftesi1 Sevinncccc hıçkırık daha düzenli aralıklarla ve aynı şiddette oluyor, hareket o kadar düzenli olmuyor ☺️
mervesefs55 mmeliikee hıçkırık uzun süre kalp atışı gibi göbeğimin üzerine kumanda koyuyorum ben onu sürekli kalp atışı gibi hafif sallıyor on dkka beş dakika sürüyor hareket daha net tek art arda değil genelde
Gunes17 mmeliikee harekette içinde bisey kaymış gibi hissedersin veya tekmesini sert algilarsin hıçkırık genelde 30 haftadan sonra başlıyor kasiklarinda pit pit biseyler oluyo
Emineyuksel_1 mervesefs55 anlıyorum hıçkırık oldugunu direk anlıyorum neden hergün oldugunu çözemıyorum