Bu sabah karın ağrısı ile uyandım sonra ishal olduğumu fark ettim ama tuvalete çıktıktan sonra ağrım geçmedi aksine arttı tansiyonum 13 8 çıktı direk hastaneye acile gittim. Nst de düzenli sancı çıktı ve sancılar çok yüksek dediler. Fakülteye sevk ettiler. Nidicard diye hap verdiler 3 tane peş peşe 2 tane 1 litrelik serum taktılar kalçadan bi iğne yaptılar ama o ne ilacı bilmiyorum nst de sancılar biraz azaldı ama ara ara yine vuruyor. Çok moralim bozuldu kızımı kaybetmekten korkuyorum. 35 hafta çok mu küçük yaşaması için