umayana Mavisim099 kızım 6 aylık doğduğunda almıstım kullanayım dedim cildini mahvetti yıkayıp bepantolledim tekrar birkaç günde iyileşti uni baby asla almayın
NesliMomm Mavisim099 Evet biraz pahalı. Dalinde olur hem uygun hemde yumuşacık yapıyor ben şimdilik kendim için kullanıyorum. Bebeğim doğuncaya tahriş veya herhangi bir şey olmadığı sürece kullanmayı düşünüyorum ☺️🌸
Eraysen Mavisim099 bilmişlik taslama gibi algılamayın öyle anlaşılmak istemem ama yenidoğan bebeğe gözenekleri tıkayacağı için bebek yağı önerilmiyor
Mavisim099 Eraysen estafurrulh illa kullanmamiz gerekmiyor yani.. Bende tecrübesiz olduğum için bilmiyorum hiç 😍
Cicilibicilim Mavisim099 ben tüm şampuan losyon krem bebe kolonyası mustela aldık daha bebeğim gelmedi ama kokuları gerçekten muhteşem