Betulkaraa34
Bak kuşum şuan hamilelik hormonlarının etkisi altındayız ve özellikle erkek tarafı olunca patlamaya hazır bomba gibi tetikte bekliyoruz.
Herkesin annesi kendisi için çoook kıymetlidir mesela senin gözünde annen hiç birşeye karışmaz ama kayınvaliden karışır gel bir de bunu abinin eşinin gözünden bak ona da kalsa senin annen herşeye karışan biridir onun annesi öyle değildir bu döngü böylecee uzar gider .
Boş yere sinir olup kendini ve bebeğini germe eline mi yapışacak bir gün de olsa dediğini yap eşinle aranda çıkabilecek kavgayı önle sonra kaldır kendi bildiğinle devam et hani bir laf vardır sen salla başını ben bilirim işimi diye aynen öyle yap tamam anne olur anne he anne de ama yine kendi bildiğini oku. İnan ki kalp kırmaya değmez bak 6 Şubat unutuldu insanlar yine aynı olmaya başladı oysa saniyeler içinde herşeyimizi kaybedebiliyoruz. O yüzden dünya malı ve kişileri için çokta kafaya takmamalıyız diye düşünüyorum 🤷