Arkadaşlar nasılsınız?
Son 11 günümüz kaldı doktorun verdiği tarihe
sözde erken doğum riski olan biriydim doktorumuz öyle diyordu. 🥹 Çok şükür öyle olmadı ama
bizimkinden tık yok.
Bebeğim yaklaşık 1,5 aydır kanala yerleşmiş durumda ama tık yok 😅
Var mı aynı durumda olan? veya ne durumdasınız ❤️