Selin_23 İkisi de ayrı ayrı güzel isim, birini diğer çocuk ihtimaline saklayın bence. 3 harfli ek isimler yakışıyor iki isimli olarak. Emir Alp, Emir Efe, Emir Han veya Göktuğ Alp, Göktuğ Efe, Göktuğ Can gibi. İki isimli olunca tek isim kullanılıyor genelde biri boşa gitmiş gibi hissediliyor bazen kendi oğlumdan biliyorum ☺