30+4teyim. Bazen tekme atıyor ama çoğunlukla karnım sertleşiyor bebek yer değiştiriyormuş gibi ağrısız bir gerilme sertleşme oluyor karnımda. Bunu bebek hareketi olarak mı saymalıyım yoksa kasılma mı. 5 10 saniye sürüyor sadece, yoksa bebeğim hareket ediyor diye beklersem günde 1 kere tekme hissediyorum ama bu kasılma gibi olan saat başı oluyor nerdeyse. Sizde nasıl oluyor, yeri daraldığı için mi böyle hissediyorum