5+2 oldum 2 hafta önce doktor test yaptığında btahc 833 çıktı geberin dedi 1 bucuk hafta geçti adet flan da olmadım beyaz akıntı ve gögüs ağrısı aşırı halsizlik var arkadaşlar doktora gitme henüz gözükmez dedi bende bilemedim çünkü doktor bana folik asit iç flan demedi ne zaman gitmekiyim