Ravza-yigit mercan88 kanaman falan yoksa korkma dikkat et der bence doğuma kadar gününü tamamlatır öyle alır
BuseVeMinikleri esobalim 12. Haftada almıştım bu tanıyı devlette düşük yapıyorsun felan dediler. Kendi doktoruma gittim böyle birşey yok dedi. İlaç iğne yazdı. 16. Haftada yukarı çıktı plasenta.
tgba715 esobalim İlk gebeliğimde böyleydi aynı şekilde 22. haftada yukarı çıkmaya başladı 30’da tam çıktı hiç endişelenme tam kapatmıyorsa büyük ihtimal yukarı çıkıyor sadece dikkat et ağır iş yapma ilişki yasak