Gm1709
Ay üstüme iyilik sağlık 😁😁 şu insanlar bilmişlikerinden ne zaman vazgeçecek çok merak ediyorum ve her gün burada yok artık diyeceğim bir cümle daha duyuyorum 😊😊😊
Tıbbi olarak her bebek zaten 40. Haftasında doğması gözlemleniyor fakat tabiki de erken doğumlar olabiliyorlar ve bir koca karı rivayeti der ki kız bebekleri erken doğar erkek bebekleri geç doğar 😁 artık ya tıbbı düşün ya da rivayetleri şakayı makayı bir kenara bırakırsak bebişleriimiz ne zaman geleceğini kendileri çok iyi biliyor Rabbim zamanında sağlıkla gelmelerini nasip etsin 🤲🏻❤️