İkinci hamileliğim ilki 34 de suyumun gelmesi ile doğmuştu
şimdi 36+3 haftalığız nst de sancı falan çıkmadı ama doktorum bebeğin kanala girdiğini baya aşağıda olduğunu
her an gelebileceğini söyledi bebekleriniz kanala girdikten kaç gün ya da kaç hafta sonra doğdu