Merhabalar ben 27+3 haftalık hamileyim bu sabah tuvaletten çıktıktan sonra idrar gibi altımdan su gitti tuvalete bi gittim hala tutamıyorum garip sıvı gidiyor günlük pedim de ıslanmıştı baya değiştirdim tekrar gelmeye başladı bir müddet sonra ilk idrarımı tutamıyorum sandım ama peçete koydum su gibiydi sarımsı değildi hemen doktorumu aradım gelmemi söyledi gittik alttan muayene etti gelen sıvı akıntı dedi rahimde açıklığın görünmüyor bebeğe de baktı ultrasonda çok şükür her şey gayet iyi suyunda falan da azalma yok dedi biraz bel ve kasık ağrım vardı tedbiren nstye bağladı baktı onda da bir şey yoktu fitil verdi 3 gün ara ile uygulayacağım siz böyle bir şey yaşadınız mı vajinit neden olmuş olabilir sık sık iç çamaşırımı ve pedimi de değiştiriyorum ama anlayamadım yazarsanız çok sevinirim 🌸