Hanımlar bu ara sütüm biraz az mama vermek zorundayım. Hipp kullanıyordum ilk başlarda iyi gibiydi ama sonradan çok kabız olmaya ve kusmaya başladı. Yediğiyle kustuğu bir oluyordu. Yani hipp bize yaramadı. Başka hangi mamayı kullanabilirim kullanıp doyma ve gaz açısından memnun kaldığınız mamalar var mı ?? 1 aylık bebeğim.