Ahmet padak bana çocuğun olmaz tüp bebek deneyelim dedi ve daha hiç denememiştik öncesinde kontrol için gitmiştim. Sonrasında nev hospitale sinan hocaya gittim olur dedi vitamin başladık ve ben direkt hamile kaldım 😬 ben o yüzden Ahmet padak a hiç güvenmiyorum