Secilasya Kızlar bir şey soracağım sezeryan doğum istiyorum ama tek korktuğum şey sonda 😅 sonda takılması şart mı takilmasa da oluyor mu ya da uyuşukken mi takılıyor beni biraz aydınlatır mısınız
dilos011 Secilasya uyusukken takılmasını söyle takarlar ben acı hissetmedim girerken de çıkarken de 😄😄damar Yolu daha çok canımı acıtıyor
Aaa122 Secilasya özelde uyustuktan sonra taktıklar hiç hissetmedim bile ama devlet hastanesinde uyusmadan takıyorlarmış
Nurr_22_22 Secilasya sonda takilmazsa tuvaletini yaparsin hissetmiyorsun bile uyusukken zaten iğneden sonra takılıyor bişey hissetmiyorsun
Secilasya dilos011 ay inşallah ya korkuyorummm Hilal2 hahahahah 1prensesimm inşallah ya o kadar kötü seylr söylüyor ki çevremdekiler korku oluştu Busel ay nasıl dayandiniz
Hilal2 Valla genel olmuştum odada hiç acımadan cat diye soktu kadın tekme atacaktım kadına o neydi öyle diye bu sefer asla canlı canlı taktırmam belden olursam uyuştu ktan sonra genel olursam uyuduktan sonra hiç kusura bakmasınlar
Hilal2 __mom1 kadının bana bagırması kes sesini demesi ve bacagıma vurması? Bende hamileyim? Yaşım 19 ?
Hilal2 __mom1 kibar şekilde kusura bakmayın buda böyle dese anlarım kim olarak bacagıma vurabiliyordu birini savunurken ne olduda böyle bişey yapmak istedi diye düşünün bence herkes savunulmaz.
1prensesimm Bende korkuyorum açıkçası ama uyusukken takılıyor belden aşağı uyuşuyor ya idrarının geldiğini hissetmezsin diye sonda takilyor uyuşukluk geçince çıkarıyorlar diye biliyorum anlık bı aciymis korkacak bişi yok yakıyomus az bisiy ,🙂
Bernasnli Hilal2 emin ol sana sonda takmaya meraklı değil o sağlık çalışanı da. 19 yaşında Çocuk yapmayı biliyorsun azıcık sonda acısından kadına hem tekme atıyorsun hemde üste çıkmaya çalışıyorsun bu yaptığın çok saygısızca. Senin demen lazım kusura bakma reflex oldu diye
Busel Secilasya o an kendi sancim suni sancı Bi arada oldugundan umursamadim bile ama acıyor yanıyor anlık 😆 acil sezeryana alındım o an takalimmi dediler evet dedim
Aaa122 Secilasya yok onda da zaten uyuşma bitmeye yakın çıkardılar zaten bi an da çekiyorlar 😂😂😂 içinden bisey kayar gibi
Irmakozcan Secilasya canım ben 2 tane sezaryen doğum yaptım sondayi ne takarlerken hissettim nede cikarirlarken
Hilal2 Havvaca özel hastane hatta aynı hastanede bi tanıdıgıma şöyle bişey de yapılmış yıllar önce kız 16yasında kacıyo evleniyo evet nikahsız ama imam nikahı var hamile kalıyo o hasta E’ye gidiyor ebeler doğum yaptırırken kızı dövüyor piçi karnına koyarken bagırıyormuydun diye kes sesini falan diye kız ufak olduğu içinde şikayette de bulunamamışlar ücret karşılığı üstü kapatılmıştı.
Ebbruc Secilasya benimkini uyuştuktan sonra uzandığımda takmışlardı. Ama takılmasa gibi bi durum olmaz bence 😂 yoksa şelale olur ortalık
Minikannesi00 Secilasya uyuşukken takıldı. Genelde devlet hastanesinde uyuşmadan önce takıyorlarmış diye biliyorum