Selam arkadaşlar. Bebek haraketlerinde 2-3 gündür azalma hissediyorum. Neden acaba normalmi çok korkuyorum da hep böyleydi fakat bu haftalarda düzene girmesi gerekmezmi? Hiss ediyorum fakat eskisi gibi çok yok. lütfen yardımcı olurmusuz doktordan 1 hafta olar geldim şükürler olsun her şey normal idi