Kızlar 14 haftaya girdim ara ara ateş basması gibi yaşıyorum benimle aynı şeyi yaşayan varmı , şalımı çok sıkı veya topuzlu yapmam ama hava soğuk olsa dahi boğulacak gibi oluyorum çatlayacak gibi hissediyorum birkaç gündür böyle oluyor neden acaba yaşayan varmı