Minigimm55 bende 39+6 oldum dün alttan muayene oldum 1 cm açıklık varmış birde uyarı verdi bu sabah sarı sümuksu bişey geldi nisan sanırım yarın kontrol var tekrar gidicem yatış vericek gibi ama ben korksamda kabul edicem böyle beklemek daha strese sokuyor beni ne olcak sa olsun bir an önce yaa