Aceylanayca Geceleri ayaklarım yanardı 6. Haftadayım gebelikte daha sık olmaya başladı aranızda olan var mı benim gibi
anneoluyoruuumm16 Aceylanayca canım net birşey demeyeyim ama şeker olabilir. Şeker yukselince el ve ayaklarda yanma oluyor
NURVaqif Aceylanayca ben de aynı oldu gebelik şekeri çıktı canım inşallah sende olmaz amma her ihtimale nezerinde olsun
Esoes33 Aceylanayca kendını kesinlikle ihmal etmemelisin annem şeker hastası ona göre yorum yapayım özellike geceleri ayaklarım yanıyor iğne batması oluyor diyor inşallah başka birseydır de şeker hastalığı olma 🤲
Yazmelegi_ Aceylanayca bende de oldu halen de var gebelik sekeri felan çıkmadı şükür ama yine de sen ihmal etme doktora sor