Aslii35 Kızlar 11. Haftadayım ve hazımsızlığım var sanki yediğim şeyler boğazımda kalıyormuş gitmiyormuş gibi ne yaptıysam geçmedi belki kussam geçecek gibi ama oda olmuyor bunu yaşayanınız oldu mu hiç?
anneoluyoruuumm16 Aslii35 10. Haftadan selamlar. Aynı durumdayız. Gece üç buçukta mide ağrısıyla uyandım. Sanki midemde taş var gibiydi. Geçecek inşallah bekliyoruz bakalım
anneoluyoruuumm16 Aslii35 inşallah geçer. Benim kaynanam Allah razı olsun çok destek oldu bir aydır orda kalıyoruz 🤭 yemek yapamıyorum yiyemiyorum prilam kullanıyorum oda hep uyutuyor