Merhaba arkadaşlar ben pcosluyum aralık ayında bir tane kimyasal gebeliğim oldu o zaman kanamam oldu bir daha regl olmadım o zamandan bu yana korunmuyoruz 2 gündür tekrar kanamam var ama çok az koyu ve pıhtılı acaba korunmadığım için gebeyim de yerleşme kanaması olabilirmi