Ey-38 Geçmiş olsun canım ben kasık ağrısını 20 haftadan beri çekiyorum ihmal etme derim doktora git ben acil gittim rahimde kisalma çıktı erken doğum riski vardi yattim alttan muayeneler oldu şuan 29+6 yım bel ağrısı yine kasık ağrısı nst de sancı inşallah hayırlısı ile zamanında kucağımıza alırız ben çok yoruldum çok zordu yaşadıklarım hala da sıkıntılarım devam ediyor şimdide kasılma ve sancı ile mücadele ediyorum