Kızlar hepinize iyi akşamlar yaşım 27 amh 1.03 bugün öğrendim sabahta post açmıştım hayatımın şokunu yaşadıktan sonra biraz daha iyiyim bu degerlerde normal ve ya tüp bebek ile hamile kalanınız var mı malesef kndimi hiç iyi hissetmiyorum ne yapicagimi bilmiyorum şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim ♥️