Sen5155 Kızlar bu sayfayı çok önermişsiniz ama benim anlamadığım bir kaç kere daha sordum fiyat olarak bu hesaptan daha pahalı. Neden bunlar böyle ucuza satış yapıyorlar biliyor musunuz? Kalitesiz mi acaba
Nesnes28 Sen5155 ben üc kez siparis verdim ordan gayette memnun kaldım şimdi kendi bebegim icinde alıcam kaliteli tadıda güzeldi pelit markaydı cikolataları sanırım
Yazmelegi_ Sen5155 onu bilmiyorum burda yaptıranlar da çok memnun belki onlarda bisey yazarlar bende ordan yaptircam