lavantapapatya 7 haftalık hamileyim kese ve bebek göründü kalp atışı görünmedi henüz ne zaman görünür bilgisi olan? Sizin kaç haftada kalp atışı görüldü?
gaye1807 lavantapapatya merhaba transvajinal usg denendi mi benim kalp atımı öyle bakılmıştı 6.5 hafta gibiydi duyarsınız ama panik yapmayın 🍀
lavantapapatya Hasret5506 Doktor rastgele seçtim berbat birisydi ve özel hastane üstelik hiç bir şey demedi soru sorma bile müsade etmedi menepoz döneminde gibi tersleyip durdu
znkara lavantapapatya başka bir doktora görünmenizde fayda var cihaz eskiyse ondan da kaynaklı olabilir
Nurkoylms lavantapapatya yani 7 haftafa mutlaka cikmasi lazim ama cihazdan olabilir baska bir doktora da gidin
minikmucizeemaak lavantapapatya 5. Haftada kese 6+6 da karından kalp atışını duyduk. Ama geç döllenme olabilir 8 9. Haftalarda da duyan varmış. Sağlıkla kavuşalım 😇
Saadetbk lavantapapatya son adet tarihime göre 6+3 hamileyim ama benim yumurtlamam normal hesaplanana göre birkaç gün daha sonra. Bebek 5+ haftasında. İki gün önce vajinal ultrasonda duyduk kalp atışını çok güçlü bir ses değil ama derinlerden geliyor ve ritmi var doktor daha net duydu
Meriiii0333 lavantapapatya ben 8. Haftada duymuştum ilk gittiğimde bebeği görememiştim bile şimdi 22 haftalığız 🥹