glbhr1 Merhaba kızlar 5+2 gebeyim Salı günü doktora gittim bebek kesesi görünmüyor dedi haftaya ptesi tekrar gel dedi. Görünmemesi normal mıdır acaba ? Ptesi gidecem inşallah bi sorun yoktur inşallah 🙏 İlk gebeliğim o yüzden korkuyorum 😒
Myasminn glbhr1 Belki geç döllenme olmuştur canım, kan değerin ne? Benim beta hcg 4550 olduğunda vajinal ultrasonla bile görememiştik, ertesi gün anca gördük küçücük bir şey.
Rumeysa1502 glbhr1 aşırı normal canım sakın panik yapma ❤️ biraz sabırlı olman gerekiyor sadece sağlıkla gör inşallah miniğini🐣
KumCi glbhr1 karından görünmemesi normal kuzum daha çooookk küçük. Bana bugüne kadar vajinadan bakıldı erkenden hem kese hem kalp atışını gördük çok şükür. O yüzden endişelenme görürsün birkaç haftaya inşallah
Ummuhanakyuz glbhr1 ben 6 haftalıkken gittiğimde bile kese görünmedi bende çok korkuyorum pazartesi bende tekrar gidicem
Egeminannesi glbhr1 zayiflarda. Çabuk duyuluyomus kalp atışı en iyisi 8 haftada gitmek ben hep öyle yaptım çok şükür kese de kalp atışı da duyuldu