Kızlar bu konuda bilgim yok sizlere sormak istedim kızımız için eşim kırkı çıksın kurban kesicem diye adak adamış kayınvalidem başka şehirde görümcem araba aldı oda adak adamış neyse eşimi aradılar biz adaklık alcaz sizede alalım diye eşimdevalın ben parayı hesabınıza atıyorum dedi neyse aradan zaman geçti kaynanam aradı kestik diye eşimde vekalet verecektim neden aramadın dedi ben senin yerine vekalet verdim dedi kabul olur mu öyle ya normade kim adarsa o 3 kez vekalet verdim diye söylemiyor mu