Ayse8326
öneri üzerine mehmet ağar a gittim.
ilk muayene güzeldi ilgiliydi. sonra gittiğimizde apar topar seni postalıyor daha 5 10 dk muayene sürmeden. daha sorumuzu cümlemizi tamamlamadan ayağa kalkıp uğurlamaya(!) çalışıyor.
sorulara karşı sabri da tükenmiş ben onu anladım. yüzlerce kez aynı soruyu duymuş olabilir ama biz ilk kez tecrübe ediyoruz.
epey rahatsız oldum son iki üç muayenede.
yine doktor arayışına başlıyoruz.