Kubra00111 şöyle ki bana devletten randevu verdiler ama peşine arayıp iptal ettiler arkadaşım da zaten devlette çok ağrılı bir süreç yaşadığı için ben özele gitmeyi tercih ettim ve hiiiiç birşey hissetmeden oldu şükürler olsun birşey de çıkmadı raporunu devlete götürebilirsin geçerli oluyor ama çekim sırasında nasıl oluyor devlette onu bilmiyorum benim gittiğim kurumda cihaz çok teknolojikti