TubaGokhan Beyzanury1234 rahim filmi canım rahimde tüplerde bı sorun olup olmadığını tespit ediyolar (ilaçlı)
ArzuErgn Hsg yi devlette mi oldunuz özelde mi ve anestezili mi oldunuz çok can yakıyor diyorlar bende çekilmek istiyorum ama korkuyorum 🥹
asya2425 ArzuErgn ben özelde anestezili çekindim uyandığımda hiç Bir ağrı sızı yoktu herşey harikaydı
Sibelsibos TubaGokhan ben de hsg için Dr. Gidicem bu salı ama inat edip yapmazsa diyede çekiniyorum cünkü hsg nin tüpleri açtığına inanıyorum 1 de açılma olmamıştı 2 cide sağ tüp dar da olsa açıldı o yüzden 3 cuyu istiycem inşallah yapar bakalım 😊
TubaGokhan Sibelsibos eğer faydalı olacağını biliyosa doktor tabiiki yapar diye düşünüyorum ama çok fazla odaklanmamak gerek ya akışına bırakın hsg den sonra uygun zamanı vardır elbet 🦋
TubaGokhan Sibelsibos yok canım olmadi sadece ilaç aktı kanla karışık su gibi yani bir gün pedle gezdim ikinci üçüncü günü leke geldi geçti
ArzuErgn asya2425 bende korkuyorum açıkcası hiç bi tedaviye başlamadan bi hsg çekileyim 1 ay deniyim diyorum da anestezili mi olsa yoksa can yakan bişi mi emin olamadığımdan araştırmadayım
asya2425 ArzuErgn anestezili oldum harika geçti bence anestezili ol bu ay belkide hamile olurum inşallah 😃😃
ayanarta1 TubaGokhan bende hsh çektirdim sıkıntı yok dediler ama inofolic combi başladılar 6 olmadan hamile kaldım hayırlısı diue dua edin bekleyin Allah sağlıklı şekilde versin
Bride_6470 Hanımlar bende rahim filmini çektirmek istiyorum ama anesteziyle beraber ama çoğu hastane anestezili çekmiyor aneztezili yapan hastane istanbylda bildiğiniz var mi bide ücretleri hangi aralıklarda olıyor söylermisiniz sevinirim
TubaGokhan Bride_6470 canım söyle bişey söylemişti bana doktor hsg hamilelik için isteniyo genelde haliyle hemen çocuk olacağını düşünürsek vücuda anestezi girmesini istemeyiz dayanilmayacak bişeyde değil o yüzden gerek yok demişti ben zaten düşünmüyordum ama mantiklida yani gerek duyulacak bir acı değil acı seviyen düşük bile olsa anestezi gereksiz
Ayysun HSG asla korkulacak bir şey değil anestiziyle de yapmadım bir gece öncesi ve sabah ağrı kesici verdi doktor çok kısa süren bir işlem sonra kalkıp gidiyorsunuz
Sibelsibos TubaGokhan su gibi aktı o ayrı ama çok küçük kum gibi az bir şeyde geldi ben herkezde aynı oldu sanıyordum
Sibelsibos TubaGokhan zaten 2 ay aralıklarla bakılabilir demişti bana oda hani açılırsa normal yoldan ilaç takvisiyle isterseniz denenebilinir demişti ondan bı isteğim birde hsg den sonra umut dolu olaylar çok oluyor