Ebrar27 Rwerdst al bende de o kadar napalım bi süre katlanacaz çocuğumuz sağlıklı doğsun sonra çaresine bakacaz 😌
Havvaca Ebrar27 yok canım alakası yok bence erkeklerde karında çizgi çıkar derler benim hala çizgi falan yok mesela
aysegul_46 Ebrar27 cinsiyetle alakası yokki benimkinin birisi kararmış birisi öyle fazla kararması küçükken süt dokulmustu gosusume süt dokulen kararmis öbürunde pek bişe yok
Mona- mekselinaa yaa 🥰🥰 sağlıcakla gelsin minnoşun 😊 Bide bnde koyu olan kısımda et beni gibi kabarcıklar çıktı sadece bnde mi var acaba
Sebiyelda Benimde ilk oglumda karardı bundada karardi bu da erkek cinsiyete alakalı değil bünyesel bence gobek deligimin çevresinde de olmuştu ilk oglumda bunda yok
Mona- 000 Ne desem kız doğuracaksın ondan diyorlar bnde çözemedim ki 😅 karın çizgim oldu onu da kıza bağladılar 😊 Herşeyi kızımdan biliyorlar 🌸
000 Mona- doğru diyorsun şimdi öyle hep birsey olunca bebek böyle olucak ondan söyle oluyor bebekten o 😄😄
Mona- Havvaca benimle aynısınız 27+6 yız bizde kızımla 🌸 bnm 20 den sonra karardı göbek çizgim de son 2 haftadır var
Havvaca Mona- bende hala yok canım. Senin nasıl gidiyor zorlanıyor musun. Benim bebiş baya ağır yoruluyorum artık çok
Rwerdst Havvaca şimdi de önceki rengini hatırlamıyorum. Sanki hep böyleymiş gibi geliyor 😂😂😂 sağlıklı olsun da yavrum önemli değil gerisi 🥰
Mona- mekselinaa İnşallah olmaz ya çok kaşınıyor anneme sordum süt dolmaya başlayınca oluyor dedi annemden bana geçen özelliklerden biri daha heralde 😅
Mona- Havvaca Bende çok zorlanıyorum özellikle geceleri çok zorluyor sırt ağrıları beni yoruyor yattığım yerden kalkamıyorum belim tutuluyor yaştan mı kaynaklı bilmiyorum 31 yaşındayım ama beni zorluyor gerçekten
mekselinaa Mona- belki bende de olur daha zamanı vardır canım geçer diye okudum ama kalmıyormus takma bebelerimiz sağlıklı olsunda 💖
Mona- mekselinaa Çook amin 🙏 Zor bi süreç gerçekten biz kadınlar çok güçlüymüşüz hamile olunca anladım Allah tüm annelerin yardımcısı olsun 🌸❤️
cihaninannesi Ebrar27 Rivayetlere göre erkek bebeği olanlar öyle olurmuş 😁😁 Benim de maalesef öyle oldu komşum erkek olduğu için öyle dedi ama bence fizyolojik bir olay bu kızı erkeği yoktur hormonlardan kaynaklı diye düşünüyorum