reisMom Lagerthha m alın derim ama depent beden tablosuna bakın kesinlikle Google de bile mevcut daha iyi olur sizin İcin
egesmommy Lagerthha Lagerthha ben 76 kiloyla doğuma gittim m almıştım oldu ama biraz sıktı keşke l alsaydım dedim
Havvaca Bence L al canım sezeryan oldu diyelim sıkmasin seni bide son haftalarda kilo da alınıyor malûm