Kızlar burda da post açmıştım sıklıkla wcye gidiyorum çok baskı oluyor diye muaynem bugündü doktoruma söylediğimde normal olmadığını söyledi henüz erken bu kadar wcye çıkmak için akıntımda vardı sarımsı gibi idrar tahlili yaptık kum çıktı hatta bi postum daha vardı böbreğim ağrıyor diye üşüttüm sanmıştım meğerse buymuş yaşayan var mı neler iyi gelir ilaç yazdı tabi onu da kullanıcam da doğal olarak ne iyi gelebilir?