1zehratun 9+3 haftalık olduk 7-8 hafta arasında bulantım hafif kramplarım vardı ama bu hafta hiç bir belirtim yok sadece hafif karnım şiş belirtiler biranda kayboldu bebekte problem yoktur değil mi çok korkuyorum 😔
Mlkkkkkk 1zehratun benim göğüs agrim da birden geçmişti bi sıkıntı olmaz inşallah korkma doktora sorduğum da belirtiler hep devam etmez geçer stres yapma zarar verirsin bebeğe demişti kafana takma eğer çok takarsan hastaneye git bi
snm_mom 1zehratun benimde bir gün anında kesildi bebeğime bişey oldu diyehastaneye gittim sonra tekmelere kadar hiç belirti yaşamadım korkmayın😊
Tiiffany 1zehratun Bazen öyle oluyor yok gibiler :) bazen cok rahat uyanıyorsun hareket ediyorsun sanki gebe değil mişsin gibi bazende ağrımayan bir yerin kalmıyor. Bende 36.haftadayım bugun cok iyiyim sanki bebek yok
1zehratun Tiiffany inşallah bir sıkıntı yoktur çünkü geçen haftalar sabah akşam istiğfar ediyordum bu hafta hep mutlu uyandım 😂
1zehratun Mlkkkkkk gögüş hassasiyet var hala bir hafta sonra randevum var inşallah her şey yolundadır sizin kaçıncı haftanız
Bsrakln Bende 9+0 haftalığım, hic mide bulantısı kusma yok hamile degilmişim gibi hayatımı yaşamaya devam ediyorum 🤭 bazen sadece dayak yemiş gibi heryerim ağrıyor mutsuz oluyorum onun dışında rutin herşeye devam
1zehratun Bsrakln ay maşallah size üç gündür ne güzelmiş ya diyorum iş güçte yapıyorum zıpırım mis böylesi 😂
anneoluyoruuumm16 1zehratun az sürmüş ne güzel. 10 haftaliğız acillerde serum taktiriyoruz bulantı kusmadan
Arsennnn 1zehratun Benimde aynı haftada birden bütün belirtilerim kayboldu çok korkmuştum bebeğime birşey mi oldu diye doktora gittim bebeğim gayet saglikliydi