Mgdk dondurmayı yaz kış yiyen biri olduğum için hamileliğimde de vazgeçemedim 🙈 her akşam mutlaka yiyiyorm alışkanlık gibi bişi oldu:) çoğu zaman 2 tane yiyiyorum ama gün içinde şeker neredeyse tuketmiyorum.O yüzden sorun olacağını düşünmüyorum,dengelemek onemli