Kızlar doğuma az kaldı hiç karar veremedim ya. Kilolu da biriyim boydan elbise tarzı bir gecelik alsam fazla giyilmiyor diyorlar alt üst pijama alsam sezeryan olursa sıkıntı olur diyorlar. Tesettürlü biriyim birde. Ben ne alıcam bilemedim lohusa sepetine baktım 750 den aşağı birşey de yok var mı fikri olan