Yaseesayy 38 haftalık bebeğin başı aşağıda olup ama kanal yoluna girmeyen var mı aranızda girer mi bu saatten sonra
mercimekkoftesi1 Yaseesayy girer mi bilmiyorum ama bnm de o haftalarda girmemişti, 39+4’te kordon dolandığını farketti doktorum o yüzden girememiş mecburi sezaryen olmuştum.